tankarna smyger sig fram om natten.

dagen började fucking great.
fyfan vad det var värt mycket att du kom till mig idag.

me tere se pyar karti ho (kan inte stava ordentligt)
I really do..


men vad tungt allting känns, tankarna virvlar runt. Jag orkar verkligen inte tänka mer, jag har fått totalstopp.. Jag vill inte ångra mig och vakna upp som en bitter jävla kärring om ett par år! Om du bara kunde förstå hur freakin jävla mycket du betyder för mig, shit!

dags att släppa allt, se inte bakåt allt för mycket flicka lilla.. Smärtar det så torka tårarna och blicka kvickt framåt!


Kommentarer
Postat av: mysmilla

Skärp dig sandra! Du sjuhelvetes bra pojkvän som e så kär i dig! blicka aldrig bakåt! fatta att du har d bra nån gång :P puss

2006-04-29 @ 13:56:40
Postat av: Sandra

om jag skärper mig, skaffar du ett skärp till mig då? ;p hahah joo jag har väl det, men man får inte ta ut nåt i förskott.. man kan bara hoppas ;D hihi.. Snart blir det sollentuna för våran del ;) PUSS!

2006-05-02 @ 13:40:53

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback