bloggen, hel kul :)

jag rådiggar det här påhittet med bloggar.. dock är jag en nykomling, en amatör, en oskuld & en n00b helt enkelt ;) känner mig lite som oerfaren ebba von sydow förutom att jag inte har en hel drös med moderiktiga råd men en del ska jag nog kunna trolla fram under tidens gång iallafall ;D hahah! för övrigt så är hon en klar favorit!

svenska b prov imorgon, epokskit! känner vi oss fullt förbereda ? noway ! men det är ingen fara, jag & Tessi är ungefär lika bra eller dåliga, det beror på hur man ser det.. jag håller iallafall alla tummar & tår jag har på att det ska gå så bra som möjligt!

skulle vara trevligt med lite roliga kommentarer från söta vänner & helt okända människor också för den delen :)

craig david - just dont love you nomore


peaz man ♥

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback