Gotland var hääääärligt.

 Två barnfria dygn på Gotland var väl för härligt! Jag spenderade mina dagar preciiiiia hur jag ville, promenerade runt och njöt av den fina miljön. Hängde på stranden och lyssnade på ljudbok och hade det verkligen härligt. En dag körde jag Tofta tur och retur på cykel och spenderade några timmar på stranden med min bok. Helt underbart! 
Jag blev väldigt förälskad i alla blommor som pryder gatukanterna på Visbys gator, det är ju så vackert så man smäller av. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Förstår att Du älskade Gotland och Visby. Morfar och Mormor har varit där många gånger. Jag har också cyklat med Robin runt norra delen. Ända upp till Sudersand på Fårö. Sedan åter till Slite, Roma och Visby.

2022-07-18 @ 06:17:44

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback