SM i pelargoner.

(null)

(null)

(null)

Jag har inte riktigt gillat pelargoner tidigare men i år har jag dem lite överallt. Hämtade ett gäng av min morfar och nu är det minsann fullproppat i alla möjliga olika färger här. Blommor är ju livet på sommaren, haha. 

Luktärterna växer på fint och de luktar ju så himla gott verkligen. Lär bli ett återkommande inslag i min trädgård iaf. Nästa år ska jag plantera flera i stora krukor och ställa ute på tomten. 

(null)


Jordgubbar finns det gott om också. 

(null)

(null)

Det växer så det knakar i kragarna. Den till höger med squash, 5 gurkplantor & två solrosor kommer snart vara helt överbelamrad. Gurkan är ju galen, växer och brer ut sig som bara den. 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback