Närakuten.

Det halsontet jag vaknade med imorse och har tampats med under natten är inte att leka med. Jag har legat vaken till och från under natten då det gjort så ont att svälja. Inte skulle det stanna vid kliandet inte, varför göra det när man kan få ont istället? Jaa verkligen! Jag har haft ont i halsen och haft feber av och till sedan början av september nu. Idag fick jag nog då jag faktiskt inte haft så här ont i halsen tidigare under den här perioden, nu kanske det "äntligen" har brutit ut ordentligt eller något. Jag har iallafall bokat en tid på närakuten strax före 19 ikväll så får vi se vad dem har att säga om det hela.  

För nu har vi/jag verkligen tröttnat på att gå från sjuk till frisk om och om igen.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

stooor kram!!! Stackare..

2010-10-17 @ 17:34:52

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback