Systemkamera - CHECK!

Denna dagen har gått i ett.
Jag stack iväg vad halv tolv när jag skulle lämna R på jobbet. For runt och kikade på kameror överallt innan jag skulle ta tag i storhandlingen. Hem och lassa in alla varor innan jag brummade vidare för att handla det allra sista på Ica som jag glömt då jag glömde matlistan hemma, klantskalle. Evelyn mumsade på en "kojv" och vi lyckdes få hem det allra mesta som behövdes. Mötte upp mina föräldrar för att inhandla kameran jag valt ut då dem hade någon rabattcheck och det var inte fy skam. Några tusenlappar fattigare men en systemkamera rikare, som jag längtat. Har väntat på att batteriet skulle ladda klart och nu formaterar den det nya minneskortet. Helvete kan det bli klart någongång? Jag vill ju provfota. Jag tror jag kommer bli nöjd i vilket fall.

Lyckades få med mig lite julfint hem också så antingen imorgon eller i helgen efter jobbet ska jag ta tag i lite julpynt här hemma. Det är ju trots allt första advent på söndag och julmysigt vill vi ha det, det tycker jag om. Längtar efter julgranen redan nu, mysstämning!

Godnatt på er!

Update. Fy i helvete vad irriterad jag blir. Kamerajävel kan av någon jävla anledning inte formatera mitt minneskort. Den bara hänger sig verkar det som. Inte ens när jag stänger av kamerajäveln slocknar skärmen utan det står bara "Upptagen". Ska för i helvete saker inte fungera när man köper dem alldeles sprillans nya? Jag blir toooooooooooooookig! Jag köpte väl för fan skiten för att kunna ta kort med den inte för att stirra på när den talar om för mig att den är "upptagen".

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback