Snabbisen.

Jag har varit borta i två hela dagar nu, igår var jag och lillan hos mams och paps medans R jobbade. Vi kom på attt vi skulle lifta med R dit 20 minuter innan han skulle åka och jag kom ut ur duschen, stress stress men vi hann. Mamma, jag och lillan tog en liten tur till Stinsen och lillan fick nya jeansleggings av mig och en byxa och söt body av sin mormor.

    
Evelyn lär sig klättra i trappan. Lillan är med mormor och bakar muffins.

    
Evelyn leker hos morfar.


Bustrollet lekte med spegeln i mitt gamla rum, det tyckte hon var riktigt roligt en stund att leka med sin nya kompis i spegeln. Haha det såg väldigt roligt ut!

    
Hej hej kompis!

    
Pussa på kompisen.


Evelyn gick upp tre trappor i trappen hemma hos mams och paps igår. Vilket litet busstroll som lär sig såååå snabbt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha sötaste spegelbilderna!! :D Vilket litet charmtroll hon e :)



2009-10-08 @ 22:05:03

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback