Förbannad.

Okej? Vad fan är klockan? Klockan är några minuter i fyra på morgonen och jag är så fruktansvärt arg. Varför kan man ju då undra? Det ska jag genast tala om för er.
JOOOOOOO för att jag inte kan sova pga av att jag måste snyta mig var tredje sekund. SEKUND. Inte ens var tredje minut utan sekundhelvete. Snart har jag väl väckt hela jävla huset pga av mitt snytande.
Fan vad jobbigt saker och ting ska vara. Trevlig överraskning jag fick när jag kom hem från jobbet - nemen heeej Sandra, du har feber. GRATTIS!
Jag hatar att vara sjuk och ännu mer hatar jag att jag inte får vara hemma från jobbet och ta hand om mig själv. JÄVLA PISS!

Just i detta ögonblick skulle jag bara vilja skrika och gorma som ett idiotiskt mensmonster men det kan jag ju såklart inte. För vad var klockan nu igen? JOO JUST DET, 04:00 på morgonen. Jag skulle verkligen vilja sova.

GO FUCK YOURSELF!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

SDet är bara för dig att snyta dig, här hemma sover vi som stocker :P Snart är du iaf ledig två dagar :)

2008-08-12 @ 12:59:57

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback