Resa.

Mycket att se fram emot just nu. 
Nästa vecka lyfter planet mot Thailand för två veckors semester, jag ska göra så liiiite som möjligt och relaxa. Fy bövelen vad skönt det ska bli!

Min fina man slog till på en resa till oss också och det planet går till Dubai. 
Jag tycker verkligen att det ska bli så häftigt att få uppleva det här mellanmjölks-landets raka motats, extra av allt lixom. Jag har velat åka dit i hundra år så jag är super excited. Min stackars man kommer att dieta då inför hösten och vinterns alla tävlingar men vi ska nog kunna njuta ändå tror jag. 8 hela dagar för bara oss två, lyxigt som tusan! Jag längtar.. 


Tre ynka arbetsdagar kvar innan vi är on our way to Thailand. Lagom roligt att bebis har hunnit bli sjuk då. Fick hämta hem henne från förskolan igår och idag har hon haft 40 graders feber. Har bokat en läkartid till imorgonbitti så får dem kolla på henne, vill ju gärna bli av med skiten tills vi åker så lika bra att kolla upp det på en gång. 

Mina hjärtan står i köket och lagar tacos. Snart dags för gladiatorerna! 

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback