Gbg.

Herrejisses vilken värdelös morgon. Ena bussen åker för tidigt, andra bussen åker förbi trots att bussen som stod vid busshållsplatsen går mot Sergels Torg och inte stationen. Kassa jävla bussar! 

Sen till jobbet wiiihoooo. Skjut mig. Tidig morgon som tusan också. 
MEN jag jobbar bara till 13 idag så hur illa kan det bli på dem få timmarna tänker jag och jag lär få ångra de tankarna, som vanligt. 

Efter jobbet styr vid kosan mot Göteborg och Fitnessfestivalen. En hel helg i Gbg. Det är inte fy skam. Tävlingar, mässa och hotellfrukost med min man.. Jaaaa ni hör ju, det kan aldrig bli fel! 


Kommer sakna ihjäl mig efter de här små bara som jag inte får träffa förns på tisdag.. Tror aldrig jag varit ifrån dem så länge tidigare.. BEBISAR ❤️ 

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback