Crapy day.

Kort dag på jobbet idag och det tackar vi för just idag. Jag känner mig som en påse nötter. Min kropp har strejkat lite fram och tillbaka på senaste tiden, ont i skuldror, nederdelen av ryggen som strålar ner i benen osv om vartannat lixom och poff så försvinner det för att komma tillbaka igen. 
Igår hade jag ont "inuti" ena skuldran och under natten försvann den smärtan men istället har jag nu jobbigt att andas, tungt över bröstet och ont i typ vad som känns som lungorna och där hjärtat skulle sitta om det skulle sitta på höger sida. Snurrigt och jobbigt! 

Så istället för att bege mig att träna efter jobbet sitter jag på tåget hem. Jag har köpt några barnfilmer och tänker mig att vi kan mysa ner oss i soffan och kika på lite film. Laga köttgryta ska jag göra också faktiskt. Så det så! Med trattisar.. Mums! 


Såhär gör Millie när man kommer hem sent och frågar om Millie är trött och vill gå och sova.. Springer mot sängen, skrattar och försöker klättra i. Haha min älskade lilla busunge ❤️ inge problem med att försöka få henne att sova för kvällen inte.

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir aldrig som man tänkt sig!

2014-11-11 @ 21:17:34
Postat av: Kim

Älskar tapeten!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback