Sunny days.

Igår spenderade vi hela lediga dagen på badet som ligger här rakt över gatan. Väldigt bekvämt med ett bad så nära måste jag säga. Fem minuters promenad så är vi framme. Skönt om någon av barnen tröttnar också, att bara knalla den korta promenaden hem igen. 
Men ingen som tröttnar här inte, mina barn är förjävla snäll för det mesta alltså. 

Evelyn badade nonstop igår ungefär och Millie är en riktig liten fisk i vattnet och älskar att bada. Världens hit att springa fram och tillbaka och duscha också, heeeela tiden.. Rätt in i duschen bara alldeles överlycklig liten tjej! 





Idag jobbade jag min sista dag innan 2 veckors efterlängtad semester. Jag slutade vid 14, snabbade mig att hämta barnen och så knallade vi direkt till badet och spenderade två timmar där. Lagom hemma tills det var dags att göra iordning sig för natten. Jag älskar sommaren! 


Jag vägrar slösa bort en endaste liten sekund av det här fina vädret. Imorgon står det bad på schemat igen, frågan är bara vart vi ska ta vägen. 

/ Sandr0os 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback