Please be sound.

Cheatday idag. Nomnomnom. Ingen vägning av mat eller räkning av kalorier helt enkelt. Njöt av min favoritmuggis med hallon & jordnötssmör och kvarg till frukost, muuuums! 



R och Evelyn har varit och hämtat vårat nya ljudsystem. På fredagen den 13nde bestämde sig förstärkaren för att brinna så då var det adjöss med det ljudet. Får lite lätt panik av att inte kunna lyssna på musik här hemma, musikberoende människa här, så det ska bli fantastiskt att äntligen ha ljud igen!

När Evelyn har gått och lagt sig ska vi vuxna äta avokadomackor med grillad kyckling, min favorit. Baksmällan 3 ska vi titta på också, jihooo jag har längtat! 

Imorgon ringer klockan tiiiiidigt för cardio innan R börjar jobbet. Benpass på kvällen, bra skit säger jag! 

En liten Millie på shoppingrunda. 

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback