Little baby.

Bara jag och lilltjejen hemma. Evelyn är hemma hos Ava och leker. Jag bokade lekdejt för barnen med Avas mamma imorgon egentligen när jag mötte henne på förskolan men Ava hade tjatat som tusan efter att vi gått så det fick bli lek redan idag. Kul för tjejerna!
 
Millie röjer som tusan i babygymmet at the moment. Hon har fått inviga sittdelen till vagnen idag och hon slumrade gott i över en timme. Jag tror hon kommer älska den, fröken som gärna vill sitta mest hela tiden!
 
En nyvaken tjej imorse.
Imorgon är det fotografering på förskolan, världens senaste fotografering tror jag. Bäst att lägga fram kläder och fixa redan nu så vi slipper tjafs imorgon bitti, man vet aldrig.
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback