SANDRA!!!!

Alltså jag lyckades med något som borde vara omöjligt idag. Ibland blir jag så fruktansvärt trött på mig själv, överallt och ingenstans på samma gång ungefär - det är JAG! Men jag skrattar bara! 

Jaa alltså #detgårbranu!

MEN jag har nog lyckats väga upp den "lilla" iq-befriade missen då jag resten av dagen bara gjort en massa nytta a la supermom typ. Jag har städat, lagat middag, bakat bullar, foodpreppat OCH försökt hålla en övertrött bebis vaken eller ickeskrikande (inte helt enkelt) och allt detta SAMTIDIGT såklart. Inte kan man väl göra en sak i taget heller ;) nääää! 
Bullar klara, hemmet iordning, liten bebis sussar så nu ska jag bara slänga in min kyckling i ugnen, plocka upp diskmaskinen och sedan tar jag kväll. Den kommer att spenderas i soffan med tända ljus, häääääärligt. Lite mys är det ju faktiskt att hösten är här ändå när man kan tända ljus.

/ Sandr0o




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback