Hanna & Jack

Millie skötte sig bättre igår och blev inte sådär gnällig förns fram emot kvällskvisten. En klar förbättring även om jag kände mig helt psykiskt utmattad igårkväll och dog lite i soffan när båda barnen var i säng. Det är verkligen helt värdelös att ha en sambo som jobbar sent ofta, som han gjort nu. Tredje dagen i rad men sista kvällen för veckan nu som han jobbar till 22. Lyckliga jag! 

Igår hade vi ett snabbt besök av Hanna & Jack. Supertrevligt men nästa gång ska vi boka frukostdejt så vi slipper stress, haha. Evelyn blev så ledsen också att hon inte hann träffa Hanna mer än att följa dem till bussen efter förskolan, lilla hjärtat! 






Idag är jag seg som få men tänkte försöka ge oss ut på en promenad här innan Evelyn ska hämtas hem. 

/ Sandr0o





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback