Gnällis.

Tjoho i kvällen. 
Min kväll har varit allt annat än rolig. Jag tackar gud (typ) för att R började 16 idag. Millie har varit på ett jäkla humör hela dagen och värst nu på kvällen, såklart!!! 
Klassiska ingenting duger idag så jag skriker i brist på annat, rakt igenom fantastiskt alltså! 
Hon har börjat med ett rent förjävligt skrik på sistone den där lilla filuren. Hon tar i från tårna och man tror nästan att man ska få trumhinnan spräckt. Alla tiders! 

När hon äntligen somnade strax efter 19 kände jag mig halvt döende, haha. Imorgon är det hon som vaknar på ett strålande humör annars ska hon få se på andra bullar, haha. 

Kvällens middag fick jag äta i lugn och ro framför halv åtta hos mig, tacksam morsa! 


/ Sandr0o 



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback