Det är fredag. Igen.

Evelyns bästis har precis varit här och hämtat upp henne. Lek hemma hos dem och sedan ska dem äta på restaurang som tjejerna skulle få välja, kan ju lika gärna bli donken för den delen när dem får välja helt själva haha. Sån himla lyx ändå måste jag säga! Jag är så glad att Evelyn har hittat en sådan bra kompis som hon trivs så bra tillsammans med, dem leker så fint och är fantastiska jäkla ungar! Glad morsa!

Evelyn hade med sig sin plånbok med lite pengar i och var väldigt stolt över det såklart. Min älskade stora unge som är en sådan klok och duktig tjej alltså! 



Lillskiten sover så jag passar på att bara hänga i soffan och göra så lite som möjligt trots lite smått kaos runt omkring mig. Om en stund ska jag göra mig iordning för att sticka iväg på Allt för hälsan mässan så fort R kommer hem från jobbet vid 14! 

Bra fredag! 

/ Sandr0o 



Kommentarer
Postat av: Kim

Gullisar!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback