Vår & sommarfint.

Besöket hos Evelyn & Millies farmor och farfar gick hur bra som helst. Millie var vaken större delen av tiden vi var där vilket faktiskt var ganska länge. Innan vi åkte iväg var mina föräldrar här en sväng och även då var lilltjejen vaken. Klart att man ska vara med och spana in vad som händer.
Millie har aldrig gjort så mycket väsen av sig som hon gjorde när vi var borta idag och det säger mycket om hur lugn och snäll hon har varit sedan hon föddes för inte var det mycket skrik idag heller även om jag & R ju märkte skillnad. Peppar peppar är det bäst att vi skriver tror jag, haha!
 
Idag fick vi gå ner en sväng på centrum och köpa lite nya kläder till Millie. Vi hade väldigt dåligt med kläder i storlek 50 och något mer i 56 men fortfarande alldeles för lite. Jag kände att vi lika gärna kunde köpa mer när hon väl kikat ut och man känner vad som behövs. Efter att grodan igår bestämde sig för att börja spy ner alla sina kläder så började det sina med kläder som faktiskt passade ihop med varandra. Därför blev det en liten påfyllning och vi fick även finfina presenter idag!
 
 
Så himla mycket fint i affärerna nu inför sommaren. Från Lindex & Kappahl.
 
Millie tar igen lite sömn i soffan. Evelyn sussar. Pappan kikar på Barcelona. Vad gör morsan då? 
Jag har precis kokat ur min bröstpump som är lite av min bästa vän just nu. Imorse höll jag på att avlida så jag fick helt enkelt väcka Millie för mat. Men ibland är det skönt att pumpa ur lite bara så att bebis kan fortsätta slumra sött.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback