Välkommen fredag!

Efter en bra natt har vi kickat igång dagen här hemma. Jag & Millie ligger i sängen och äter mat framför Vakna med Nrj.
Evelyn ville mer än gärna gå till förskolan idag och självklart får hon det. Hon har saknat sina kompisar nu när hon varit ledig i flera dagar. Hon längtar så efter att få gå dit och leka, igår satt hon i soffan och konstaterade att hon skulle till förskolan imorgon och ropade jippi flera gånger om.

Resten av familjen ska till Danderyd på återbesök med Millie. Jag hoppas att allt ser bra ut och att hon har gått upp, när vi åkte därifrån vägde hon 3200 gram så vi hoppas på mer nu.

Idag har jag en plan om att få mig en tupplur under dagen när Millie sover och Evelyn är på förskolan. Wish me luck!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback