That bottle.

Det blev tacos till middag ikväll. Hur många i vårt avlånga land har ätit det till middag ikväll tro?

Vi ligger i soffan hela familjen. Pappan har precis gett Millie lite mat här och hon slocknade mitt i maten. Det har varit en trött liten tös idag som sovit mycket. Håll tummarna för att det inte stör nattsömnen!

Millie fick prova nappflaska för första gången häromdagen. Det gick hur bra som helst. Både jag & R var överens om att vi ville vänja henne vid den så fort som möjligt för att slippa framtida problem. Eftersom amningen fungerar så bra denna gången (peppar peppar) så kändes det riskfritt att prova med flaskan och hittills har amningen flutit på lika bra som innan.
Skönt att kunna pumpa ut och ge R chansen att mata och även helt själviskt för att kunna få sova ut ibland.
Samtidigt som det underlättar i framtiden sen också när jag ska börja jobba extra och när det är dags att sluta amma. Då blir det förhoppningsvis ingen jobbig avvänjningsperiod där.

Just nu har jag världens vackraste syn framför mig. Mina tre älsklingar ligger tätt intill varandra och kramas ❤ Dags att lägga undan mobilen för kvällen.



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback