Som handen i handsken.

När jag & R var på Ikea förra veckan sprang vi på en sak som vi båda trodde skulle vara alldeles perfekt för vår stora tjej. Jag hade nästan glömt bort det men så kom det en tanke på den där perfekta saken, som från ingenstans.
 
Jag tror Evelyn skulle bli världens lyckligaste med denna skolbänk i sin ägo. Där hon kan ha alla sina papper, teckningar, kritor, pennor, målarfärg osv osv. Hon är ju en tjej som verkligen älskar att rita, det är det hon sysselsätter sig med allra mest. Just nu sitter hon faktiskt och ritar här bredvid mig, hon ritar en bild på hela familjen. Morsan tycker det ska bli väldans spännande med resultatet! För en liten stund sedan höll hon även på att sortera alla sina pennor. Åh jag tror att den skulle passa henne som handen i handsken. Jag tror att det måste få lov att bli ett inköp av den här framöver!
 
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback