Poop.

Millie bestämde att det var morgon vid 06 idag om man bortser från att hon tog en väldigt snabb tupplur strax efter 07.

Vi har nu ätit lite frukost i soffan. Evelyn ritar, som vanligt. Jag väntar på att pappan i familjen ska komma hem så att jag kan hoppa in i duschen och sedan njuta en kopp kaffe, det behövs nog för att komma igång.

Alltså.. Jag har funderat på det fenomen att oavsett när man byter blöja så dröjer det ungefär 1 minut innan det bajsas i blöjan igen. Hur är det möjligt? Jag brukar tex försöka vänta en stund med att byta blöja efter att hon fått mat. Prutt prutt säger det och jag väntar ytterligare lite till för att vara på den säkra sidan. Pyttsan, bajs igen så fort blöjan är ren och fräsch. Hahah det är helt omöjligt att passa in det där blöjbytet helt enkelt.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback