Lycklig.

Världens mysigaste morgon har spenderats i sängen med mina tjejor ❤ Pappan i familjen har varit och tränat och vi har som sagt var bara myst. Startade dagen vid 07 och jag fick en smärre chock av att jag hade fått sova 4 timmar i streck. Till skillnad från första natten på BB när det inte blev någon sömn alls i princip. Det tackar vi för, underbart!

Millie sover så jag ska passa på att hoppa in i duschen och färga utväxten. Det var den första tanken som slog mig när vattnet gick i söndagskväll, "helvete, jag har ju inte fixat utväxten". Jag hade en plan i huvudet om att håret skulle vara nyfärgat och fransar & ögonbryn också skulle vara färgade. Fransar och bryn gjorde jag i söndags morse så en punkt lyckades jag med. Haha knäpp man är! Vi lär ju få lite besök i omgångar och då vill jag inte se ut som en skata i håret så lika bra att fixa till det direkt.

Evelyn kom nyss och talade om att hon skulle hämta en varsin leksak till henne och lillasyster. Evelyn visade upp en bultbräda till sig och en boll till lillasyster. Kärlek!

Det är strålande sol ute så vi ska ta en premiärtur med barnvagnen ut så att Evelyn får leka och jag längtar efter lite frisk luft efter 2 dagar inne.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback