Hungry as hell.

Stora barnet ligger i sin säng och sover. Lilla barnet ligger i sin säng och sover. WIN!

Jag ska gå och rota i skåp/kyl/frys efter något att äta. Det är väl helt galet hur hungrig man blir när man ammar och för att inte tala om TÖRSTIG. Jag som i normala fall aldrig dricker vatten eller så mer än i samband med mat, dricker nu mängder. Det känns lite som att lilla fröken slukar allt från mig.

Jag borde verkligen försöka lägga mig i någorlunda bra tid men det är omöjligt. Jag vill ju passa på att umgås med min stora älskling när kidsen sover såklart. Imorgon har vi inga planer alls så jag ska passa på att försöka sova under dagen när Millie sover, innan Evelyn kommer hem från förskolan.

Min tanke innan Millie kom till världen var att Evelyn skulle vara hemma med oss dessa två veckor. Så att vi alla kunde lära känna varandra i lugn och ro men Evelyn är bestämd och vill gärna gå och leka på förskolan. Inte mig emot, är Evelyn glad så är mamman glad. Nu har hon visserligen bara gått tre dagar så det är ju nästan enligt plan, haha. 
 
Livet är ganska fint hörni!


Kommentarer
Postat av: JessICA

Finisar! Skönt att höra att någon annan än jag ser till att du dricker vatten haha <3

Svar: Absolut.. Nu jävlar skulle du vara stolt ;D
Sandr0os

2013-05-11 @ 12:45:47

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback