Fridaynight.

Grodan är matad och ligger i sin säng och sover. Jag och min kärlek ligger i sängen och slötittar på flickan från ovan. Snart dags att stänga av och passa på att sova. Man får inte vara dum!

Vi hoppas att det fina vädret håller i sig och att vi vaknar till strålande solsken imorgon. En tur ut och mata ankorna, leka i lekparken eller något annat som Evelyn uppskattar är planen. Jag hade gärna gett mig ut på en lite längre promenad men då jag har ont så är det helt omöjligt. Barnmorskan på återbesöket idag fick känna så att det inte är livmodern som spökar iallafall och det verkade det inte vara.
Jag får ge det lite tid och hoppas att det ger med sig men annars får jag söka hjälp såklart. Time will tell!

Nattinatti.


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men åh vilken liten goding! Längtar ju ännu mer efter bebis när man ser en sån sötis :)

Haha, ja mr Grey skrämde mig verkligen i ettan. Men som du skrev, i tvåan kom kärleken och istället blev jag irrititerad på Anastasia ;)

Ha en fin lördag!
Kram - Elin

Svar: Förstår att du längtar, så spännande att se när liten bestämmer sig för att kika ut i stora världen :) Instämmer helt.. När jag läste sista sidan i boken kände jag mig tillomed lite tom, knäpp man är :)
Kram
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback