Fridaynight.

Ikväll är det Lets Dance. Evelyn är happy som vanligt. Det har blivit lite av hennes grej att ha ett program att följa sådär under helgen. Det har varit melodifestivalen, Gladiatorerna & nu Lets Dance. Hon brukar fråga ibland när Gladiatorerna kommer tillbaka igen så det programmet är en favorit, inte bara för henne utan för hela familjen faktiskt.
 
Ikväll tänker jag svänga ihop en MugCake, vi får se om det blir samma som jag gjorde häromkvällen eller om jag provar på något nytt. Den jag gjorde sist med choklad var helt amazing och jag känner att det är min plikt att dela med mig av receptet. Jag ska försöka hinna slänga upp det ikväll för nu blev tiden lite knapp här med en liten bebis som inte vill ligga själv längre. Happ happ!
 
MugCake.
 
 
 / Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback