Ducks.

 Vi startade dagen i slowmotion med långfrukost. Vi kom inte ut förns senare på dagen men vi hade ju inget att stressa iväg för. Skönt att bara ta det lugnt, vi får passa på innan pappan i familjen ska vara tillbaka på jobbet igen. Usch & fy! Det är så skönt och mysigt att vara lediga alla tillsammans. Jag gädjer mig åt att det inte är allt för avlägset med semester!
 
Vi gick iväg och matade "ankorna" (jag vet pappa, det heter inte ankor) till Evelyns stora glädje.
 
 
 
 
 
Efter turen ut har vi njutit smarrig tacosmiddag och myst i soffan. Nu sussar Evelyn och Millie ligger i pappas knä och spanar in världen. Jag ska göra dem sällskap!
 
Njut lördagskvällen!
 
/ Sandr0o
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback