Besök.

Nu har Jack & Hanna precis knallat härifrån. Det blidde en smarrig lunch i värmen på balkongen. Min favoritmat på sommaren bjöds det på idag. Nämligen bulgursallad med pesto, kyckling, fetaost, soltorkade tomater, oliver och babyspenat serverat med tsatsiki. Yummie vill jag lova, skulle jag kunna leva på under sommarhalvåret.

Millie somnade strax innan dem kom och sussar fortfarande. Så det var inte mycket hon visade upp sig inte, såhär första gången. Haha. Evelyn däremot blev plötsligt mammigare än mammigast från ingenstans. Jag har hört mitt namn säkert 70 gånger i minuten medan dem var här, går det ens? Svar ja!
Jag ska allra helst sitta ihop med henne och göra allt med henne. Alldeles utmärkt när pappan har stuckit iväg på bio, bäst jag vänjer mig.

Jag tycker vår lilla bebis kan vakna nu, saknar henne. Väldigt konstig känsla för hon ligger ju här i babysittern alldeles bredvid. Kärlek helt enkelt! 

 

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Hanna & Jack

Tack bästa ni för idag, så himla mysigt!
Men nästa gång vi ses vill vi gosa med bebis ju :)

PUSS <3


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback