14 maj.

Hallå i dagen!
Lilltösen har precis somnat om här i sitt babynest och jag väntar hem pappan & stora dottern i familjen när som helst. Jag fick en helt hysterisk sprängande huvudvärk igår som höll i sig under natten trots alvedon. Värken hängde kvar även imorse, dock inte lika panikartad som igår.
Därför gick jag & Millie och lade oss efter att vi hade lämnat Evelyn på förskolan.
Vi slumrade till mellan 10-13 och det var nog mer än välbehövligt för lilla mig. Tur att det regnade ute annars hade jag nog haft väldigt svårt att stänga in mig.
Huvudet känns bättre och hjärnan hänger med igen, haha!
 
 
Ett bildregn från när vi var på Bögs Gård i söndags för att kika på koutsläppet.
 
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback