Lite lagom stort D.

Jaha hörrni. Så var vi äntligen här. Dagen med lite lagom stort D är här, sista arbetsdagen. Som jag har längtat efter denna dagen och nu plötsligt är vi här, oj så konstigt och samtidigt fantastiskt det känns.

Jag startade dagen med ett besök hos min barnmorska. Magen låg på 32 cm och hade alltså växt 2 cm sedan sist jag var där för 3 veckor sedan. Bebis ligger lååångt ner i bäckenet men är fortfarande ruckbar. Om två veckor är det dags för nästa besök och då ska vi sammanfatta graviditeten och skriva inför förlossningen.

Nu gör vi det här, lite drygt 9 timmar kvar till frihet..

Förresten, den nya drickan på bilden. Lovely, väldigt söt men oj så god. Prova den! Finns i två till old school-smaker, lemonpie och chocolate milkshake tror jag det var.. Måste prova dem med så småningom!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback