FF - fet & ful. Haha!

Jag räknar ner tiden. Tiden tills jag får stämpla ut från jobbet och försvinna på (än så länge) obestämd tid.
Jag har ingen lust att gå upp på morgonen längre, slänga i sig frukost, sminka mig, hoppa i trånga kläder och stressa iväg. Jag har kommit till den period då det känns som att man sväller åt alla håll och kanter, inga kläder känns bekväma och jag ser trött, finnig & sliten ut hur mycket jag än sminkar mig och försöker piffa till.
Glowing pregnancy!
Jag tycker det är surt att jag ska få så taskig hy när jag är gravid, det var likadant när Evelyn låg i magen. För kanske 2-3 månader sedan var det katastrof och jag hade säkert 20-30 väldigt utstående finnar & porisar på varsin sida vid tinningarna ungefär. Jag köpte då Basiron och hade väl inga förhoppningar direkt men så på två dagar var nästan alla finnar borta, hur sjukt bra är inte det? Jag var helt överlycklig! Sedan dess har jag fått underhålla med Basiron i princip varje dag för att det inte ska bryta ut som innan igen. Trots Basironen är min hy under all kritik så lite solljus och värme skulle inte skada, då mår min hy (och jag själv) alltid lite bättre.
Hoppas det går över när lillskruttan i magen är ute i stora världen!
 
TJOCKIS i vecka 34!
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback