Favoritmüsli.

Jag föreställde mig en lång och härlig sovmorgon. Vem vaknar vid 08? Inte riktigt den sovmorgon jag hade tänkt mig. Dock ligger jag fortfarande kvar i sängen och myser. Det finns fan inget bättre än lediga dagar och om 1 vecka får jag vara ledig varje dag. Jag längtar något fruktansvärt!

Jag har precis ätit en skål med müsli och vaniljyoghurt. Världens godaste müsli ever ska ni veta, den smakar himmelskt. Den är ofta slut i butik och slut hos leverantör så när en kund handlade en förpackning igår blev jag lyrisk efter att ha haft slut i någon vecka. När jag slutade typ sprang jag till hyllan och där fanns en stackars liten förpackning kvar, turen!

Müslin kommer från Pauluns med smaken hallon & kakao och innehåller massa snaskigt som kokos, fikon och kakaonibs. You better try it!

Nu är det dags för mera frukost i form av avokadomackor och oboy. Har man dille på något så har man. Mina cravings denna gången är utan tvekan avokadomackor, oboy och självklart ananas. Såååå gott!


Kommentarer
Postat av: JessICA

Hahaha ja jäklar, det gäller att snabba sig på å rycka en förpackning eller två när det finns ;)

2013-03-21 @ 21:34:57

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback