Bäddat till lillasyster.

Efter mycket om och men så är den där jädra spjälsängen äntligen bäddad.
Det visade sig att vi inte hade kvar alla skruvar till sängen även fast vi till och med hade fäst en påse med skruvar på själva sängen.
Nu står den inne i vårat sovrum, bäddad och klar. Mys ❤
 
 
 
Snuttisen som Evelyn fick välja när vi var ute och handlade lite i torsdags fick ta plats i sängen direkt.
Hur sött är inte spjälskyddet? Jag älskar det! Jag önskar mig en sängmobil som matchar det litegrann men det närmsta jag kommit är en mobil med kossor & något annat djur (som jag inte minns just nu) som var neutral i grått och vitt. En liten liten splash av rosa på det hade varit alldeles perfekt. Farligt med en specifik bild i huvudet då man oftast inte hittar det man söker, jag får nog tänka om.
 
Nu ska jag ställa mig och laga middag, fetaostbiffar med bulgur, tomatsallad och tsatsiki. My favourite ❤
Resten av kvällen blir lugn i soffan då jag är förfärligt trött idag. Går omkring och känner mig som ett spöke ungefär.
 
/ Sandr0o
 
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback