Välkommen du regniga fredag.

Gooood morning till en regnig, trött & lagom gnällig fredag.
Min minsta tös har fått för sig att man ska vakna 00.30, 03 OCH 05 innan man tar morgon någon gång mellan 07-08. Inte riktigt med på den faktiskt, det jag kan hålla med om är att vi kan ta morgon mellan 07-08 men längre än så sträcker jag mig inte. Typiskt med delade meningar där, vi måste jobba på vår kommunikation hon och jag.
Därav en trött fredag.
En gnällig fredag pga att vi spenderade dagens första timmar med att skrika och gnälla, att sitta i storasysters knä gick dock bra en stund. Till sist fungerade även gungan och jag kunde passa på att hoppa in i duschen. Hon slumrade även till en stund i den så jag hann göra i ordning både mig och Evelyn. Det tackar vi för!

Nu är det foodtime för liten och sedan piper vi iväg till centrum en sväng innan vi styr mot Rs jobb för att hämta bilen och så vidare mot Hanna & Jack.




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback