Ett stycke bebis.

Jag & Millie hade en liten photosession här hemma idag. Jag försöker verkligen att komma ihåg att knäppa lite fina bilder mellan varven. När Evelyn föddes hade jag bara en skitkamera (men fotade som tusan för det) så det är underbart att kunna ta fina bebisbilder på lillasyster.
Jag älskar att fotografera och lär mig mer och mer för var dag som går men oj så roligt det hade varit att lära sig på riktigt. Jag kan bli impad av folk som tar fina bilder och som dessutom är självlärda, en vacker dag kanske.
 
 
 
Lillasysters ögon lyser otroligt fint vid rätt ljus, det fick vi verkligen till idag. Ska bli kul att se om hon ändrar färg eller om hon får behålla sina blåa ögon, kanske att hon får två olika färger som storasyster hade. Det är fortfarande olika färg på Evelyns ögon men det är inte lika framträdande som när hon var yngre.
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback