Till salu.

Idag min damer och herrar har jag haft en liten bebis till salu och inte fått något napp alls på den annonsen, haha.
Hon har inte sovit i mer än 30 minuter sammanhängande under hela dagen, vanligtvis sover hon i alla fall 2-3 timmar. När hon väl har somnat har hon vaknat 5 minuter efter att jag lagt ifrån henne, vaknat så fort vagnen slutat röra på sig, vaknar så fort nappen flugit ut eller vaknar så fort vattnet i kranen slutat rinna.
Det är så lätt att bli frustrerad då jag ju vet att hon behöver den här längre sovperioden.
Hon har inte känts riktigt nöjd på hela dagen, inte ens precis efter att hon ätit, vilket har gjort att jag nu börjar tvivla på att hon blir riktigt mätt på mjölken. Jaja det märker vi väl. Det är säkert bara någon sån där tillväxtfas som hon har hamnat i.
 
Nu är pappan i familjen hemma så jag får avlastning och några minuter för mig själv, det är helt sjukt hur mycket man kan uppskatta saker och ting när man allt som oftast hänger med en nyföding. Här snackar vi lixom några få minutrar som kan betyda något enormt mycket.
 
 
Igår var vi ute i lekparken en stund innan det blev middag hos svärisarna.
 
Just nu sitter jag och surfar runt, har precis hällt i mig en kopp kaffe med en skvätt mandelmjölk i för att orka kvällens äventyr. Haha some more alontime coming up for me!
 
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback