Strawberrycute.

Vår tjej sover ju knappt på dagarna som jag sagt förut. Som idag tex, hon somnade i bärselen till förskolan och vaknade lite till och från under de 30 minutrarna vi var ute. När hon blev trött hemma så somnade hon hos mig efter maten och sov i kanske 10 minuter innan jag skulle lägga ifrån mig henne. Hon VAKNAR!
En liten stund senare när fröken blev trött igen så upprepade vi precis samma procedur igen om man bortser från att jag denna gång lägger ifrån mig henne ocn när hon börjar skrika trycker jag in en tutte i munnen på henne, hon tystnar och jag kan efter några minuter smyga ut ur rummet. 5 minuter senare vaknar hon!
Vi åkte och hälsade på mina föräldrar och då slumrade hon till och från under bussresan dit och vaknade efter en kort stund när vi kommit fram till mina föräldrar.
Slumrade till några gånger under tiden vi var där. Ja alltså ungen sover ju.. MEN inga långa stunder, 5 minuter där 10 minuter här. Man ska ha en jäkla tur om hon sover en längre stund utan att vakna till.
 
Man får ju vara glad att hon sover på nätterna. Det är såklart att föredra att bebis sover bra på nätterna framför dagarna men ibland skulle det vara skönt med ett break, för oss båda. Bara att gilla läget!
Inatt sov hon riktigt bra. Somnade vid 21 och vaknade inte förns 05 för lite påfyllning av mat och sedan fick jag väcka henne vid tjugo över åtta då vi skulle till förskolan. Synd vi inte var lediga idag men sådan tur har man väl inte, haha.
 
 
/ Sandr0o
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså jag dööööör va sött!!!! ❤ :)

Svar: Vad gullig du är <3
Sandr0os


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback