Sleepingissues.

Min hals känns mycket bättre idag, det gör inte ont när jag sväljer längre men svullnaden är kvar. Konstiga snabbslängar av diverse sjukdomar jag verkar få just nu, förutsatt att det ska fortsätta gå åt samma håll dvs och att halsontet minskar för var dag.

Idag har vi en Millie som har svårt att komma till ro ordentligt. Hon somnar och sover i 5-10 minuter för att sedan vakna igen och halvvägs upp i famnen håller hon nästan på att somna om. Vi har hållit på så i ett par vändor nu. En stund somnade hon faktiskt en kvart ute på balkongen MEN inte på riktigt då hon skrek till några gånger nästan som i sömnen men sedan somnade om utan hjälp. Ingen djupsömn här inte och jag som trodde att vi hade bestämt att hon skulle sova en sväng och jag skulle sola lite. Vet inte varför jag fortfarande försöker när planerna ändå alltid går i stöpet, haha.

Evelyns farmor var iallafall ÄNTLIGEN här och hämtade henne, om man frågar Evelyn alltså. Hon har längtat och tjatat hela morgonen om när farmor kommer. Så lycklig och dem kånkade med sig resväska, cykel och massa med grejer. Tur med vädret verkar dem få också då dagens väder ju är tipptopp och morgondagen + fredag skulle bli ännu bättre. Hoppas dem har rätt för då åker jag gärna iväg och njuter solen någonstans på fredag när R är ledig och Evelyn är hemma igen.

Kom igen nu bebis.. Soooooov!



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback