No mercy.

Det här halsontet kom vääääldigt olägligt. Jag har ett pass på gymmet inplanerat imorgon, visserligen bara med mig själv men jag vill så gärna köra ett till pass denna veckan.
Benpasset igår morse gick fab och jag blev pepp efter, det behövde jag. Det är fan inte kul att komma tillbaka till gymmet och ha tappat allt. Men igår kändes det som sagt var bra, fortfarande svag som en jag vet inte ens vad såklart. MEN peppen alltså, den gör så mycket.. Love it!

Igår avslutade jag passet med att köra kroppsviktsövningar tills jag helt enkelt inte orkade mer. Gött med träningsvärken idag, en bättre känsla hörni.

6 veckor utan sötsaker & junkfood nu. Ca 3 kilon kvar och jag är nere på inskrivningsvikten. Bara förra årets semesterkilon kvar sen, haha.

Sååååå snälla lilla hals get better väldigt snabbt så är du gullig. Tänkte sticka och köra kondis i Väsjöbacken också. Heja halsen!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback