Lets not sleep.

Vi vaknade 45 minuter efter att klockan ringt imorse. Ingen fara på taket direkt då klockan är ställd för att hinna med diverse gnälliga, hungriga & missnöjda barn. Däremot fanns det ingen tid till att sitta i soffan och ta det lugnt som vi annars brukar göra utan det var bara att göra oss tre redo. Eller nu överdrev jag lite, Millie blev aldrig klar då jag bestämde att hon fick skumpa till förskolan i pyjamas då resten av dagen ändå bara skulle bestå av innehäng. Bara att sätta på henne den underbart fina stickade overallen, sätta henne i bärselen och sedan knalla iväg mot förskolan. Där hade dem disco ute på gården och Sean Banan, Aqua och annat barnvänligt hördes ur högtalarna.

Jag lade Millie i sin säng för en liten stund sedan men redan efter 5 minuter knorrade hon och skulle inte sova mer. Det allra senaste alltså som ofta pågår - att hon inte kan/vill/ska sova några längre stunder hur trött hon än är. Ganska frustrerande faktiskt!
Vi får se om hon kan lyckas somna om här snart och då tänker jag faktiskt också passa på att vila lite, det kan man väl göra när regnet ändå smattrar mot fönsterbrädan?




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback