Gladskit.

Min bebis var en riktig liten gladskit imorse, låg bredvid mig i sängen och bara log & pratade. Hon har börjat göra mycket mer ljud bara de senaste dagarna nu, så himla gulligt!

En sväng till centrum har vi tagit idag, kikade lite bebiskläder men hittade inget kul alls. Millie fick hänga i bärselen som hon älskar och det är ju så mysigt att ha henne så nära och pussa på huvudet.

Hon somnade hos mig här nyss efter lite mat och när jag skulle resa mig och lyfta över henne till sin säng så lägger hon världens spya på mig, man tackar!
Då vaknade hon till såklart så då fick det bli gungan istället och nu har hon precis somnat igen.
Dags för den här morsan att täcka flinten (ser ju ut så när man egentligen är blond) så att jag vågar visa mig ute. Ikväll ska vi till mina föräldrar och äta middag. Min farfar är här och hälsar på så Evelyn har sovit där inatt. Mycket sova borta för den lilla damen just nu men det är ju så roligt när hon vill själv och frågar om hon får åka och hälsa på hos mormor&morfar/farmor&farfar.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback