Tittut.

Long time no see verkligen.
Vad gör vi?
Vi tränar, badar och umgås.
Igår var jag ute på vift, hängde på Linneas balkong och snackade skit. Älskade underbara sommar!

Idag har jag & R tränat tillsammans, precis som igår. Millie fick med andra ord vara hos någon annan för första gången under några timmar, sin farmor.
Det hade gått hur bra som helst så därför blev det även träning för oss idag. Hur kul som helst!
Trött som människa efter över 2 timmar på gymmet. Vid 18 idag har kvällens träningskompis lurat med mig på spinning, oj så längesedan jag var på pass. Efter det kör vi helt slut på benen i gymmet och sedan vankas hamburgare och mys här hemma! Mycket träning för mig idag men det är bara roligt..

Just nu sitter jag och "pluggar deff" som drar igång imorgon och sträcker sig över 1 månad, till att börja med iallafall. Taggad människa här!



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback