Oooooonsdag.

Vi har varit en sväng och matat ankorna. Evelyn & Roberto fikade bullar och jäklar i min lilla låda vad sugen jag var. Brukar faktiskt aldrig bli särskilt sugen men idag var suget extremt. Jag skulle visserligen aldrig få för mig att smaka men jisses vad gott det såg ut.

Sedan har vi haft en riktig liten gnällfis här hemma. Skrikit som en stucken gris och inte velat något alls. Det är SÅ frustrerande att hon har så svårt att sova på dagarna, det resulterar ofta i en gnällig bebis.
I måndags hade vi en optimal dag, natten till måndagen sov hon från 19-05, fick lite mat och somnade om till 07.30 och då låg hon kvar i sin säng och kikade på sängmobilen som Evelyn sprang och satte igång i 45 minuter. Hon somnade igen efter 2 timmar vaken och då sov hon i över två timmar och vi fick tillomed väcka henne när vi skulle iväg. Det gör sååååå stor skillnad när hon sover för hon var lugn som en filbunke hela dagen, inget gnäll what so ever under hela dagen.
Snälla lilla bebis, lär dig komma till ro på dagen!

Dags att tagga till för dagens träning, rygg & bicce står på schemat. Sedan cardio på det. Jag brukar aldrig köra styrka & cardio tillsammans men idag fick det lov att bli så. Jag längtar efter att spendera ett par timmar på gymmet!
Bcaa, koffein och ALC and Im good to go 💪


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback