Tung & klumpig!

Det är mitt namn det, tung och klumpig.
På bara några dagar märks det enorm skillnad på magen, det känns som att den har vuxit explosionsartat. Jag känner mig oerhört osmidig mest hela tiden och att böja sig ner har redan blivit en riktig kraftansträngning och får mig nästan att vilja spy varje gång magen trycks ihop. Sen alla dessa paket jag bär dagligen, somliga väldigt tunga uppemot 20 kg. Det är himla omständigt, bökigt och obehagligt med en stor mage i vägen. Hur ska det här sluta? Haha! På måndag kommer iallafall äntligen en av ägarna på jobbet hem så jag ska be han fylla i havandeskapspenning-pappret illa kvickt. Vore ju väldigt skönt att ha det klart, denna gången vägrar jag bli nekad. Vägrar.. Hör ni det!

Vi njuter kvällen framför Gladiatorerna men den här människan är helt finito så jag tror det blir läggdags redan snart då jag ska infinna mig på jobbet vid 07 imorgon också!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback