Sjukdom - hela jag.

Min kropp är förstörd. Det känns som att någon har kört över den med en ångvält. Jag har ont i luftvägarna när jag andas, ont i huvudet, fått hosta och har smärta i varenda liten led i kroppen. Sa jag att jag sitter i lunchrummet på jobbet? Med vinterjackan på för jag håller på att frysa ihjäl..

Det är bara att härda ut den här dagen till 22 och så ska jag hålla mig hemma imorgon tänkte jag. Det här går då rakt inte, jag behöver sova och vila bort det här skiten som dragit över mig!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Huuua... låter inte alls bra. Hoppas timmarna går fort och sen får du krya på dig massor!

Svar: Nej fy så tråkigt det är att vara sjuk, blev hemma hela veckan nu så jag längtar efter att bli frisk! Ser fram emot att se bilder från photoshooten ikväll ;D
Sandr0os

Postat av: Hanna

Meeen neeeej!!!!! Det går inte för sig, vi har ju date på torsdag!!
Då kan man inte vara sjuk ju :(

PUSS <3

2013-01-28 @ 16:30:38
URL: http://hannaostholm.devote.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback