New Years Eve!

Vi hade ett himla fint slut på 2012 som sagt. Dock hade vi ett litet missöde strax före tolvslaget, haha. Evelyn busade som tusan med Marcus, snurrade och levdre rövare. Den lilla fröken hade ätit enormt mycket mat, tydligen middag redan hemma vid halv sex, tre vitlöksbröd, en ordentligt portion med mat och så efterrätt på det. Så det var kanske inte helt optimalt att vända upp och ned på sig själv egentligen, haha kids! Det hela slutade med en spya helt enkelt. Hon fick duscha av sig och låna mjukisar av Vanessa men precis lagom till tolvslaget var vi redo för fyrverkeriena iallafall.
 
. Jag tänkte bjuda på lite bilder från kvällen.
 
 
 
 
 
 
 
Maten under kvällen var 10 poängare rakt igenom. Förrätten som jag stod för blev himmelskt god (tack & lov). Varmrätten som var oxfilépasta var även den gudomlig och efterrätten följde samma spår, mjölkchokladpannacotta med daimkross, vispad grädde & hallon. Alltså hallå vad gott det var!
 
Det märks att barnen har blivit stora nu. De lekte så fint hela kvällen lång! Evelyn viskade i mitt öra när vi skulle åka därifrån om hon fick komma och leka med Vanessa redan imorgon också. Haha! Idag har hon pratat om att dem kan sova över hos varandra och sen äta frukost tillsammans. Sött!
 
/ Sandr0o
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Men GUD va gulligt!! Jaa det tror jag blir verklighet innom kort!! Fyra små tjejer innebär nog många girls-nights! Med myspys och bus!! =) Jättekul att de lekte så bra!! Toppenkväll!! =) Pusss!

Svar: Jag tror vi måste styra upp ett pyjamasparty för tjejerna :) Evelyn verkar ha tyckt att det var jätteroligt att leka! Pusss
Sandr0os

2013-01-03 @ 19:32:39

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback