Lägesrapport.

Jag klarade av att vara "uppe" i två timmar. Kanske lite att ta i när man kallar att ligga i sängen och äta frukost och läsa en bok i badet för uppe. I badet kände jag bara att nu dör jag snart så jag gick upp illa kvickt och placerade mig i sängen. Där jag nu befunnit mig sedan tolvtiden och förbannat mig själv för att jag inte kan somna. Heeeeelt omöjligt och kroppen bara skriker efter att få vila en stund, dålig kombination det där. Jag mår mycket sämre idag än igår, ligger här med två duntäcken över mig och håller på att frysa ihjäl, snurrig och sådär suddig i ögonen och luddig i huvudet som jag ofta är när jag är sjuk. Det här går ju inte åt rätt håll alls? Vem har beställt det här å mina vägnar? Inte sjutton är det jag!

R slutar jobba nu och jag har beställt donkenmat, jag blir tydligen sugen på det när jag är sjuk? Inte första gången det händer alltså.. Känner mig inte speciellt hungrig samtidigt som det ska bli skitgott då jag inte ätit det på mycket länge. Så kan det vara men äta bör man annars dör man!

Det här med att inte ha några Alvedon kvar hemma när man är sjuk är inget jag rekommenderar, just so you know.
Dumt!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback