Jan. 17, 2013

Den lediga dagen lider mot sitt slut. Vi har gått och skrotat här hemma precis enligt planen, jag tog tillomed en nap mitt på dagen. Så himla skönt att bara kunna låta kroppen vila när den behöver det!

På eftermiddagen åkte jag som planerat ner till centrum en sväng och skulle spana på kläder. Till min stora lycka hittade jag en del kläder och kom hem med ett par jeans, fyra tröjor och trosor. Allt var magvänligt såklart. Äntligen ett par till byxor, ett par har inte varit hållbart.. ALLS! Åh jag är så nöjd även om det inte var något speciellt sådär som jag köpte utan bara basicgrejer. Nu slipper jag kanske känna mig som en korv lika mycket, haha!

Nu njuter vi kvällen innan veckans sista arbetsdag imorgon. Jag ser så fram emot en ledig helg!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback