Give a heart to someone you love!

Äntligen är dagen slut!
Mellan 12-22 har jag krigat på jobbet, jag hatar verkligen det passet. Ångesten är enorm innan men tack och lov går tiden alltid väldig fort dessa måndagar!

Dags att tvätta av sig ansiktet och krypa till kojs. Jag försöker övertala min man att göra detsamma men det är lite halvsvårt att slita honom från Jersey Shore, haha!

Två dagars arbete kvar innan jag ÄNTlIGEN är ledig på torsdag. Lite sovmorgon har jag beställt.. Faktiskt!
Helgen kommer närmare och närmare, till min stora glädje. Ledig helg och min lilla skitunge fyller 4 år på lördag. HERREGUD, 4 år? Det går såååå fort!
Så det blir såklart kalas för hela slanten på lördag. Åh så kul!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback